در این وب سایت مطالب جالب علمی، سرگرمی و خبری از سرتاسر وب فارسی منتشر می شود.

محل لوگو
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید

آموزش سئو داخلی


این نکته را توجه داشته باشید که داشتن محتوای کیفیت برای کسب رتبه های برتر گوگل کافی نیست. برای هر چه بهتر درک شدن محتوا توسط موتورهای جست و جو، نیاز به اقدامات سئو داخلی صفحات است. مجموعه ای از کارهایی .است که با هدف ایجاد ساختار و محتوای مطابق با نیاز موتورهای جستجو صورت می گیرد. این مرحله از مهم ترین خدمات بهینه سازی سایت است. در این مرحله اقداماتی چون بهینه سازی تایتل و توضیحات، بهینه سازی متن محتوا، قراردادن تصاویر، لینک سازی داخلی، بهینه سازی سرعت سایت و ... انجام می شود.

مهم ترین عوامل سئو on page
جنبه های فنی (Technical)

میزبانی وب قابل اعتماد(hosting)
هدرهای HTTP
ریدارکت 301.
تگ کنونیکال (rel = canonical).
ساختار سایت
اندازه محتوا
JS و CSS در فایل های خارجی.
پنهان سازی فایل ها
تنظیمات منطقه ای
Indexation
سایت مپ
متا تگ
لینک های صحیح xml به نقشه سایت.
Text navigatio
استفاده از iframe ، JS ، Flash.
نسخه اصلی دامنه ( با "www" یا بدون "www").

url

URL

URL های کوتاه.
کلمات کلیدی در URL.
استفاده درست پارامترها در URL.
آدرسهای ایستا و پویا.
Sub-folders به جای sub-domains
تجزیه و تحلیل وب (Web analytics)
نصب و راه اندازی analytics
تنظیم اهداف تجزیه و تحلیل در analytics
کاهش بانس ریت سایت
لینک داخلی
لینک های داخلی درست و به جا
لینک مرجع
عدم وجود "nofollow" و لینک های خراب یا شکسته

محتوای سایت

محتوا
عوامل مثبت در محتوا که باید حتما به کار گرفته شود:

کیفیت محتوا
مرتبط بودن و به روز بودن مطالب
توضیحات TITLE و META
برچسب های عنوان H1-H6
سرصفحه های متن به جای هدر تصاویر
توضیحات دقیق در مورد کالا
به روز رسانی مکرر محتوا
تگ ALT برای تصاویر

عوامل منفی که در محتوا نباید وجود داشته باشد:

محتوای تکراری
بهینه سازی بیش از حد کلمه کلیدی
پنهان سازی کلمات کلیدی
cannibalization کلمات کلیدی ،
لینک به سایتهای غیرمجاز
قابلیت استفاده
سرعت لود
استفاده بهینه محتوا در صفحه نخست
عدم وجود تبلیغات پاپ آپ
صفحه تماس
صفحه قیمت
صفحه تحویل و ضمانت کالا
پشتیبانی دائمی
پیمایش(scroll) بی نهایت
سازگار با موبایل(mobile friendly)
برخورداری از شبکه های اجتماعی
امکان بررسی کالا وارسال نظرات

کارهای مقدماتی سئو

قبل از شروع SEO on page ، کلمات کلیدی اصلی سایت را انتخاب کنید و یک هسته معنایی ایجاد کنید (لیستی از کلمات کلیدی که در سایت توزیع می شوند ، مطابق با آن بهینه سازی انجام شود).

هسته معنایی می تواند در اندازه های مختلف ، از لیست های کوچک کلمات کلیدی ، به عنوان مثال ، 10-100 تا 100000 و بیشتر باشد. برای تدوین یک هسته معنایی ، باید انتخاب صحیح کلمات کلیدی صورت گیرد ، همچنین کلید واژه های اصلی در سایت توزیع می شود (برای هر صفحه سایت یا بخش 5-25 کلمات کلیدی مطلوب است).
ایجاد هسته معنایی

ایجاد هسته معنایی یکی از مراحل آموزش On Page SEO است. برای ایجاد هسته معنایی تعیین مسیر ضروری است (به عنوان مثال ، آیا سئو سایت فروشگاهی است یا برای سایت آموزشی است).

سپس شما باید جهت کلمات کلیدی را انتخاب کنید. اگر سایت بزرگ باشد ، تحقیق کلمات کلیدی می تواند وقت گیر باشد. علاوه بر این ، به پایگاه داده نیاز دارید تا هسته معنایی ایجاد شده سریعتر و مؤثرتر شود.

اگر سایت آموزشی است ، بهتر است ابتدا یک هسته دائمی از کلمات کلیدی ایجاد شود ، که دائما وارد سایت می شوند و پس از آن کلماتی را جمع آوری کنید که دارای مد روز یا فصلی هستند. هسته معنایی بخشی جدایی ناپذیر از SEO است. 3 مرحله اصلی ایجاد هسته معنایی وجود دارد:
تعیین استراتژی اصلی
انتخاب کلمات کلیدی
توزیع کلمات کلیدی
برای ایجاد هسته معنایی سریع و کارآمد ، به دانش ، نرم افزار و بانک اطلاعاتی کلمات کلیدی و درک کلیه وظایف و ظرافت های سئو نیاز دارید.علاوه بر این استفاده از کلید واژه طولانی یکی از روش های مفیدی است که در سئو سایت و جذب ترافیک بیشتر تاثیر گذار است.

متا تگ
برچسب های متا

Title (عنوان )
تگ Title یکی از برچسب های اصلی META است که گوگل به آن توجه می کند و به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر گرفته می شود.
این برچسب یکی از مهمترین قسمتهای سئو در صفحه اصلی است.
بهتر است که تایتل 70 کاراکتر باشد ، اما می توان آن را حتی بیشتر از 125 کاراکتر نیز نوشت.
ویژگی اصلی عنوان این است که عنوان نباید در عنوان از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده کنید.

Description ( توضیحات )
استفاده از توضیحات متا دیسکریپشن مناسب می تواند نرخ CTR سایت شما را افزایش دهد.
نکته مهم در این رابطه این است که استفاده درست از کلمات کلیدی می تواند در این رابطه تاثیر گذار باشد.
کلمات کلیدی
معرفی کلمات کلیدی مانند گذشته در سئو تاثیر ندارد و وشتن ان لازم نیست.
متا تگ های دیگری مانند “Author”, “Refresh”, “Copyright”, “Robots”, “Content-language”, “Content type”. وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و برای تجزیه و تحلیل سئو سایت خودتان و رقبا می تواند مفید باشد. اما به طور کلی سه متا تگی که در ابتدا گفته شد مهم ترین ان ها است.
ALT
این یک برچسب است که برای تصاویر در نظر گرفته شده است و به معنای متن جایگزین است. هنگام بهینه سازی سایت ، بهتر است که ALT را برای تصاویر اصلی و در صورت امکان ، برای همه عکس ها استفاده کنید ( زیرا Google ابزار "جستجوی تصویر" دارد).

1 H
توصیه شده هر صفحه یک تگ H1 داشته باشد. این برچسب به موتورهای جستجو نشان می دهد که این صفحه چه اطلاعاتی را ارائه می دهد.
Bold ( پررنگ / قوی )
بهتر است کلمه اصلی را 1تا 2 بار جسورانه Bold کنید (اگر بیشتر باشد ، اسپم به نظر می رسد)

Text ( محتوای متنی )
محتوای سایت باید در درجه اول برای کاربران سایت نوشته شود شود و دردرجه دوم برای موتور های جستجو بهینه شد.

Structure ( ساختار )
ساختار سایت در ارتقاء آن بسیار مهم است.
پیاده سازی سطوح مختلف سایت

اولین کاری که در پیاده سازی ساختار سایت شما باید انجام دهید این است که صفحات سایت را در 4 سطح یا کمتر انجام دهید. برای سایت هایی که تعداد کمی صفحه دارند ، بسیار ساده است. اما اگر ما فروشگاه های بزرگ آنلاین یا سایت های رسانه ای را با صدها هزار صفحه در نظر می گیریم ، قطعاً باید کارهای زیر راانجام دهید:

1) ایجاد نقشه سایت (یا چندین نقشه سایت)
2) پیاده سازی صفحات ویژه برای فهرست بندی صفحات در سطوح مختلف

محتوای تکراری (duplicate content)
محتوای تکراری یک خطای نسبتاً متداول است که بر سئو سایت تأثیر منفی می گذارد. اگر به الگوریتم Google Panda نگاه کنید می توانید متوجه شوید که گوگل سایت هایی که بر اساس محتوای تکراری بنا شده است را مجازات می کند. Double page به معنای دو صفحه با همان محتوای است. کاری که شما باید در این مورد انجام دهید این است که محتوای تکراری را حذف کنید ، این صفحات را از ایندکس خارج کرده و از برچسب "rel canonical" استفاده کنید.

لینک های داخلی

لینک داخلی برای بهینه سازی سایت شما بسیار تاثیر گذار است. مهمترین موضوع در لینک سازی داخلی توزیع مناسب وزن کلمات کلیدی در سایت است. پیوند داخلی حتی می تواند در مقالات انجام شود.
شبکه های اجتماعی

سوشیال سیگنال

شبکه های اجتماعی یا سوشیال سیگنال در سئو سایت اهمیت دارد. بنابراین لازم است دکمه های شبکه های اجتماعی را به درستی در سایت قرار دهید. مهم است که "لایک" و توییت باید روی نام دامنه بیایند.
Usability ( قابلیت استفاده )

طراحی سایت و قابلیت استفاده آن از صفحه اصلی گرفته تا صفحات محصول ، بر میزان سفارشات و خرید و فروش تأثیر می گذارد. هرچه سایت برای کاربر راحت تر باشد ، ساختار و ادراک آن بهتر می شود - شانس ارتقاء آن بیشتر می شود ، زیرا این عوامل برای جذب ترافیک بیشتر سایت تاثیر می گذارد.
کد نویسی مناسب

کد نویسی سایت باید بهینه سازی شود تا سایت سریع کار کند و سرعت بارگیری را کند نکند. سرعت بارگذاری در رتبه بندی تأثیر می گذارد حتی کاربر ها هم از سایت های کند استقبال نمی کنند.
ابزار های بهینه سازی

سایت خود را Google Webmaster Tools ثبت کرده و با استفاده از آن اشکالات سایت را شناسایی و آن ها را رفع کنید.

سازگاری سایت برای تلفن های همراه

در سال های اخیر ، کاربران اینترنت به طور فزاینده ای به سمت دستگاه های تلفن همراه تمایل نشان می دهند. ترافیک داده های تلفن همراه به طور مداوم رشد می کند. به همین دلیل در فرایند سئو لازم است ترافیک تلفن همراه را در نظر بگیرید. در حال حاضر بسیاری از سایت ها برای دستگاه های تلفن همراه سازگار شده اند وشما فرصتی دارید که با حداقل تلاش ، ترافیک بیشتری کسب کنید. آخرین روند Google SEO اولویت دادن به سایتهای سازگار برای دستگاه های تلفن همراه است.

اگر این روند را در طول سال گذشته ردیابی کرده اید ، حتما می دانید که وب سایت های راحت و سریع در نتایج جستجو رتبه های خوبی دارند. سازگاری سایت برای موبایل ها نشان از رشد و توسعه سایت برای پشتیبانی از فناوری های جدید است.

موبایل فرندلی
موارد مهم mobile friendly
محتوا را می توان به راحتی و بدون بزرگنمایی خواند.
سایت باید یک منوی پیمایش تلفن همراه داشته باشد.
با استفاده از برچسب "viewport" سایت را برای انواع سایزهای صفحه نمایش تلفن همراه ریسپانسیو کنید.
از فونت ها و اندازه متن مناسب استفاده کنید.
اگر اندازه عناصر خیلی کوچک باشد ، فشردن آنها بر روی دستگاه تلفن همراه دشوار خواهد بود.
اندازه عناصر فعال را افزایش دهید.


سرعت سایت
مهم ترین موارد افزایش سرعت بارگیری در موبایل
برای ترکیب و فشرده سازی کدهای JS و CSS.
تمام عناصر سایت استاتیک را در حافظه پنهان (cach) قرار دهید و بار را در سرور خود کاهش دهید.
فشرده سازی تصاویر بدون از دست دادن کیفیت.
در صورت امکان از تغییر مسیرهای JS و 301 استفاده نکنید.
با افزایش قدرت ، زمان پاسخگویی سرور را کاهش دهید.

این نکات به شما کمک می کند تا سایت شما در اسرع وقت ممکن در هر دستگاه تلفن همراه بارگیری شود. از آنجا که موتورهای جستجو به سایتهای بهینه اولویت می دهند ، شما حضور و افزایش درآمد دریافت خواهید کرد.

فرایند سئو فنی on page
ثبت نام کاربر در سایت
ثبت نام در وبمستر گوگل ( برای اینکه بتوانید سایت خود را به دقت بررسی کنید به این ابزار رایگان گوگل نیاز دارید. برای بررسی خطاها، محتوای کپی، سایت مپ، ریدایرکت ها، تنظیمات سئو منطقه ای این سایت به شما کمک می کند.این مباحث که در حوزه سئوی تکنیکال یا فنی سایت شناخته می شود را نباید نادیده بگیرید. )
url ( تا حد امکان و حاوی کلمات کلیدی باشد. )
متا تگ های مهم
Title
H1
Description
Keywords
تگ alt و title برای عکس
Canonical
محتوای منحصر به فرد ( اگر سایت شما محتوا محور است باید با دقت بیشتری محتوا و متن آن را انتخاب و بارگذاری کنید. گوگل محتوای کپی را شناسایی کرده و جریمه میکند و همه زحمات سئو شما بر باد می رود.
Google Places را اضافه کنید .( این امر می تواند بازدید کنندگان بیشتری برای سایت شما به دنبال داشته باشد. )
بررسی سرعت سایت (سرعت بارگیری بسیار مهم است زیرا در رتبه بندی وب سایت تأثیر می گذارد ، بنابراین شما باید حتما سرعت بارگیری را بررسی کنید ، تعیین کنید که چه اسکریپت ها یا فایل هایی بارگیری می شوند ، عملکرد میزبانی وب(hosting) را بررسی کنید (برخی از تغییرات لازم را ایجاد کنید یا اصلاً میزبان را تغییر دهید).
برای ردیابی ترافیک سایت ، باید Google Analytics یا ابزار دیگری نصب کنید
اضافه کردن شبکه های اجتماعی
لینک داخلی


اشتباهات رایج در هنگام بهینه سازی سایت

در بعضی موارد ، بهینه سازی داخلی با خطاهایی انجام می شود که مانع از ایندکس شدن می شوند و از پیشرفت آن جلوگیری می کنند. رایج ترین آنها عبارتند از:
Navigation با استفاده از اسکریپت ها

برای لینک دادن به صفحه سایت دیگر استفاده می شود که طبق قوانین سئو صحیح است. اما گاهی اوقات از Flash ، JavaScript یا فناوریهای دیگر برای این منظور استفاده می شود. روباتهای جستجو از طریق پیوندهای مکنده عبور نمی کنند ، بنابراین اگر می خواهید جلوه داخلی بهینه سازی وب سایت را بگیرید ، نباید از آن استفاده کنید. در صورت عدم اجتناب از موارد ، چنین مواردی را با استفاده از <> کپی کنید.
ریدایرکت های مکرر
صفحات کپی
هر صفحه سایت باید فقط در یک آدرس فیزیکی موجود باشد ، و اگر اینگونه نباشد ، لازم است صفحه را حذف کرده یا آن را از فهرست بندی در robots.txt جدا کنید.
Cloaking پنهان کاری
(روش های تبلیغاتی "سیاه" که منجر به مشاهده صفحه متفاوت موتورهای جستجو و بازدید کنندگان می شود). با استفاده از این شیوه هرگز نمی توانید نتیجه مطلوب بگیرید.
صفحات خالی
برای سئو موفق توصیه نمی شود تعداد زیادی صفحه خالی یا صفحات با مقدار کمی داده (کمتر از 500 نویسه یا 1 تصویر)را در سایت بارگذاری کنید
خطای 404
اگر صفحه وجود ندارد و یا حذف نشده است ، باید صفحه خطای 404 را به آن وصل کنید. مهم است که پاسخ سرور (HTTP / 1.1 404) را بررسی کنید. در غیر این صورت ، چنین صفحه ممکن است توسط موتورهای جستجو فیلتر شود.
اگر آموزش On Page SEO را دنبال می کنید ، حداقل از اشتباهات معمولی خودداری کنید و بهینه سازی داخلی مناسب را پیاده سازی کنید ، در این صورت این شانس را دارید که مبنای مناسبی برای ارتقاء سایت خود ایجاد کنید. اما فقط سئو های با تجربه قادر به انجام طیف کاملی از بهینه سازی موتورهای جستجو در سطح واقعا بالایی هستند

شرکت خدمات سئو
انتخاب شرکت مناسب برای خدمات بهینه سازی سایت

قبل از انتخاب شرکت سئو ، منطقی است با برخی از توصیه هایی که شرکت های ارائه دهنده خدمات SEO برای ایجاد لینک به شما دارند را بدانید. بهترین راه برای تعیین سطح این شرکت ها این است که از آن در مورد آنچه می داند و چه کاری می تواند انجام دهد سؤال کنید. اما غالباً باید از راه دور ارتباط برقرار کنید ، بنابراین نشانه هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد انتخاب صحیحی را انجام دهید:
ترافیک شرکت را بررسی کنید.
حضور کم رنگ نشان می دهد که یا فریلنسر فعالیت می کند یا اگریک شرکت است حتی نمی تواند وب سایت خودش را تبلیغ کند. عدم حضور پر رنگ اغلب به این معنی است که چیزی برای پنهان کردن وجود دارد ، بنابراین منطقی است که در مورد آن فکر کنیم ...
نمونه کارها
ارزیابی احتمالات و تواناییهای اصلی شرکت توسط نمونه کارهای وی تعیین می شود. این شامل نمونه هایی از سئو سایتها با استفاده از نمایش داده های میان رده یا فرکانس بالا است. اگر به جای آوردن نمونه کارها ، گفتگو در حال انتقال به موضوع دیگری است (متخصص شروع به صحبت در مورد تجربه ، کیفیت و کمیت کار انجام شده می کند) - بهتر آن را پایان دهید.
در مورد مراحل ، روش ها و زمانرتبه گرفتن سایت بپرسید.
شرکت سئو باید روش ها و مراحل سو را به شما اطلاع دهد: این اطلاعات مخفی نیستند ، و اجتناب از پاسخ اغلب به معنای استفاده از روش های نادرست سئو است.

لینک سازی داخلی
اهمیت لینک سازی داخلی در سئوی on page

بسیاری از افراد که از ارتقاء سئو استفاده می کنند ، پس از برخی از نتایج ناموفق ، با شک و تردید در مورد اینکه اشتباهی انجام داده اند ، عذاب می کشند. بعضی اوقات نتیجه ای حاصل نمی شود ، اگرچه زمان زیادی سپری شده است. اشتباه اصلی این است که هر عملی که ضرب بر صفر شود ، به صفر منجر می شود. منظور از "صفر" ، کار بر روی بهینه سازی داخلی است. بدون لینک سازی داخلی مناسب و لنک سازی خارجی نتیجه ای ندارد.
در واقع ، در بسیاری از موارد چند ماه پس از بهینه سازی داخلی سایت ، حتی بدون خرید لینک ، ممکن است برخی از خواسته های اصلی کارفرما نتیجه بدهد.با این حل بسیاری از افرادی که در زمینه سئو سایت فعالیت می کندد ، سئو داخلی را نادیده گرفته و به دنبال خرید لینک به امید دستیابی به صفحه اول گوگل هستند اما در حقیقت اشتباه بزرگی را مرتکب می شوند.

منبع: مطالب آموزشی سئو وب وان

انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸

انواع مدل های شیک و لاکچری کابینت آشپزخانه


انواع مدل های شیک و لاکچری کابینت آشپزخانه

همانطور که همه ما می دانیم کابینت قلب هر آشپزخانه ای است پس باید به طراحی و زیبایی چشم نواز آن توجه ویژه ای داشت. کابینت آشپزخانه علاوه بر کارایی بی نظیری که در جمع و جور کردن وسایل و ابزار آشپزخانه دارد نقش بسیار مهمی در زیبا سازی آشپزخانه دارد که هیچ کس نمی تواند منکر آن شود. آشپزخانه بدون کابینت در واقع هیچ معنایی ندارد. پس با وجود چنین اهمیتی باید تا جایی که می شود در طراحی شکیل و زیبا و همچنین انتخاب رنگ، شیک و به روز بودن آن توجه داشت.

احتمالا اگر از هر بانویی برای ایجاد تغییراتی دلخواه در آشپزخانه نظر خواهی شود اولین چیزی که اعلام می کند تغییر دکوراسیون کابینت آشپزخانه است. در واقع اغلب بانوان از اینکه خانه ای شیک و لاکچری و منطبق با جذابیت های مد روز داشته باشند مشتاقانه استقبال می کنند. حال اگر این تغییرات دکوراسیون مربوط به آشپزخانه باشد که چه بهتر! چرا که بانوان بیشتر اوقات روزانه خود را در آشپزخانه سپری می کنند و مجهز شدن آشپزخانه به یک ست شیک و لاکچری کابینت بهترین هدیه به بانوی خانه است.

حالا که به اهمیت کابینت آشپزخانه پی بردیم می توانیم بررسی کوتاهی در مورد انواع مدل های شیک و لاکچری کابینت آشپزخانه داشته باشیم. اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که زیبایی آشپزخانه برایتان اهمیت ویژه ای دارد در این نوشتار با ما همراه شوید.

مدتهاست که کابینت آشپزخانه با مدل های متنوع و جنس های متفاوت به بازار عرضه می شود. مدل کابینت رومی، کابینت ام دی اف، کابینت شیشه ای و کابینت سلطنتی و....که در جنس، طرح ها و رنگ های متفاوت به بازار می آید. اما در این میان با ورود کابینت های آشپزخانه گلاس با وجود درخشندگی که دارند طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد.

باید به این مسئله توجه داشت که بسیاری از خانه ها در بازدید به دلیل سبک خاص و متفاوتی که در کابینت آشپزخانه به کار گرفته شده است مورد پسند واقع می شوند. خیلی از افراد به سبک های چیدمان کلاسیک علاقه دارند بنابراین انتخابشان برای کابینت آشپزخانه استفاده از کابینت های چوبی است. عده دیگری هم ترجیح می دهند حساسیتشان را در انتخاب جنس و طراحی بیشتر کنند و استفاده از چوب محکم را برای کابینت ترجیح می دهند.

این روزها با وجود سلایقی که برای ساخت یک آشپزخانه شیک و لاکچری وجود دارند کابینت آشپزخانه دیگر فقط نقش نگهدارنده ظروف را ندارد بلکه طراحی ویژه ای برای آن در نظر گرفته می شود. مدل های کروی و طرح جزیره، ایجاد تیغه فضایی بین آشپزخانه و فضای خانه، استفاده به عنوان میز بخشی از کاربردهای جانبی و مدرن کابینتهای امروزی هستند.

این روزها جایگاه یک ظرفشویی، هود و گاز مثل گذشته ثابت نیست و همگام با طراحی های متفاوت کابینت آشپزخانه تغییر می کند. ممکن است سینک آشپزخانه به فضای جزیره وسط آشپزخانه انتقال یابد و یا اینکه سینک، هود و اجاق گاز توکار باشند تا فضای آشپزخانه دل بازتر جلوه کند و منظم تر به نظر بیاید.

متریال کابینت آشپزخانه لوکس

اول از همه باید بدانید که چه طرحی برای کابینت مدنظر شماست اگر ایده خاصی در این زمینه ندارید می توانید از یک گشت و گزار ساده در اینترنت استفاده کنید و مدلهای مختلف را ببینید. باید خاطر نشان کنیم که کابینت های لوکس همیشه متریال خاص و عجیب و غریبی ندارد بلکه آنچه باعث متفاوت بودن آن می شود بیشتر به نوع طراحی و محل قرارگیری لوازم خانگی در کابینت بستگی دارد. اما بر اساس آنچه عرف است در ساخت کابینت های شیک اغلب از متریال چوبی و روکش چوب و در سطح بعدی از ممبران استفاده می شود.

همانطور که گفتیم صرفا این متریال نیست که کابینت آشپزخانه شیک و لاکچری را به وجود می آورد بنابراین با کمک هایگلاس هم می توان یک کار منحصر بفرد ایجاد کرد.

اولین نکته در مورد کابینت آشپزخانه شیک و لاکچری و به عبارتی سلطنتی این است که متریال و ابزار و یراق بسیار عالی در ساخت آن به کار می رود. بنابراین برای برآورد قیمت نهایی ساخت چنین کابینت هایی استفاده از قیمت کابینت بر حسب طول چندان کاربردی ندارد بلکه کابینت ساز باید از محل آشپزخانه دیدن کند و بر اساس نوع طرح مورد نظر و فضای داخلی آشپزخانه قیمت نهایی اجرای کابینت آشپزخانه را محاسبه بر آورد کند.

اگر شما ساکن تهران و البرز هستید کار شما برای رسیدن به یک کابینت شیک و لاکچری خیلی ساده تر است چرا که در این شهرها به طور مداوم دکوراسیونهای گران قیمت طراحی می شود و تجربه کابینت سازها برای ایده دهی و اجرای این نوع دکوراسیون کابینت آشپزخانه خیلی بهتر است.

کابینت لوکس آشپزخانه

شاید از خودتان بپرسید کابینت آشپزخانه لوکس چه معیارهایی دارد؟ باید بگوییم که تعبیر ما از کابینت شیک و مجلل برای هر کسی تعریف متفاوتی دارد به عبارتی طراحی کابینت آشپزخانه تا حد زیادی سلیقه ای است. بهرحال آنچه در ساخت کابینت آشپزخانه شیک و لاکچری مشترک است، استفاده از متریال و اکسسوری و یراق با کیفیت عالی و به کارگیری تیم حرفه ای برای طراحی و ساخت آن است.

همانطور که پیش از این اشاره شد در ساخت کابینت آشپزخانه شیک از چوب و روکش چوب و در مرحله ی بعدی از ممبران استفاده می شود بنابراین اغلب کابینت های لاکچری مدل های کلاسیک دارند و در میان آنها کمتر مدلهای مدرن مشاهده می شود.

کابینت های چوبی از لحاظ تنوع نوع و جنس دامنه چندان گسترده ای ندارند چرا که همه چوبها قابلیت ورقه شدن و تبدیل به کابینت را ندارند. بنابراین برای ساخت کابینت های چوبی بیشتر از چوب روسی، راش، گردو و.... استفاده می شود که در این میان چوب گردو از همه بهتر است و استحکام بیشتری دارد اما گرانتر است. اما به هر حال استفاده از چوب گردو برای ایجاد کابینت شیک مناسب ترین گزینه است و برای رنگ آمیزی آن روش های متفاوتی وجود دارد. اگر انتخاب شما برای کابینت شیک و لاکچری نوع چوبی آن باشد باید بدانید که بعد از مدتی رنگ کابینت اندکی تغییر می کند و خیلی بهتر و بیشتر خود را بروز می دهد.

گروه معماری سبک مدرن با بهترین و بروزترین متریال و با نیروهای حرفه ای، خدمات دکوراسیون منزل را ارائه می دهد.

منبع:نمناک

انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸

۳ محصول مهم مراقبت پوست صورت


زمانی که به یک سایت پر از محصولات زیبایی و مراقبت از پوست نگاه می کنید حتما با خودتان فکر کرده اید که من به همه این محصولات زیبایی نیاز دارم. یا اینکه ممکن است شما به دنبال روشی مناسب برای مراقبت از پوست خود باشید اما با وجود حجم بالای محصولات مراقبت پوست سردرگم شده باشید و به دنبال یک راه حل مناسب باشید.

دانستن مهم ترین محصولات مراقبت از پوست که به طور دائم باید از آن ها استفاده کنید تا حد زیادی دغدغه شما را کم می کند.

مهم ترین محصولات مراقبت پوست

سه محصول مهمی که در مراقبت از پوستتان نباید از آن ها غافل شوید عبارتست از :

  • پاک کننده ملایم
  • مرطوب کننده
  • ضد آفتاب

شاید باور این موضوع کمی سخت باشد اما در اغلب موارد نیازی نیست هر محصول جدیدی که در بازار ارائه می شود را روی پوست صورتتان بکار گیرید. تنها این سه محصول معجزه می کند.

این موضوع واقعیت دارد که بسیاری از پزشکان پوست هنگام مراجعه بیماران برای یک مشکل پوستی تعداد زیادی از محصولات را به بیمار معرفی می کنند و بیان می کنند که برای مراقبت از پوست به همه این ها نیاز دارید. اما واقعیت این نیست.همانطور که گفته شد شما تنها به سه محصول مناسب برای مراقبت همیشگی پومست نیاز دارید.

اگرچه در واقعیت هیچ مشکلی برای استفاده از تعداد زیاد محصولات مراقبت پوستی ایجاد نمی شود و در صورتی که خودتان دوست دارید می توانید از آن ها استفاده کنید. اما ابتدا باید این موارد بسیار ساده را امتحان کنید و سپس به سراغ انواع مختلف محصولات بازار بروید.

پاک کننده

برای تمیز کردن گرد و خاک ، مواد آرایش ، چربی اضافی پوست، سلولهای مرده پوست و ناخالصی های محیطی که به صورت طبیعی در طول روز به صورت شما منتقل می شود ، به یک پاک کننده نیاز است.

مرطوب کننده

مرطوب کننده کمک می کند تا سد محافظ پوست شما به درستی کار کند و پوستتان صاف و نرم شود.

ضد آفتاب

مهمترین عنصر ، ضد آفتاب است که به جلوگیری از سرطان پوست و همچنین آسیب های نور خورشید کمک می کند.

صبح ها ، با پاک کننده پوست صورت را بشویید و سپس به آن مرطوب کننده و ضد آفتاب بمالید(یا این دو را با مرطوب کننده ای که دارای طیف گسترده SPF 30 یا بالاتر است ، ترکیب کنید).

شبها دوباره با پاک کننده بشویید و مرطوب کننده بمالید.

نکته مهم در این رابطه این است که باید به طور مرتب واکنش پوست خود را در این مدت چک کنید.

اگر متوجه چربی در پوستتان شدید باید استفاده از مرطوب کننده را کمتر کنید یا مثلاً از یک فرمول سبک تر استفاده کنید. اگر پوستتان خشک باشد ، ممکن است نیاز به مرطوب کننده سنگین تری داشته باشید. اگر پوست شما بسیار خشک یا حساس است ، ممکن است فقط یک بار در روز ، نیاز به شستن صورت خود با پاک کننده داشته باشید. اما اگر پوست شما چرب است و یا آرایش سنگین زیادی دارید ، ممکن است بیشتر از یک بار در روز نیاز به پاک کننده داشته باشید.

اگر پوست شما حساس است ، ممکن است متوجه برخی از تحریکات (قرمزی ، خارش ، پوسته پوسته شدن) شوید که این علامت آن است که باید با متخصص پوست تماس بگیرید و احتمالاً باید در آینده مراقب باشید که از محصولاتی با مواد خاص مانند عطرهایی که احتمالاً تحریک کننده هستند اجتناب کنید.

این موضوع یکی از رایج ترین اشتباهات مراقبت از پوست است که برای افراد پیش می آید. بعضي از محصولات در ابتداي شروع استفاده از آنها ، باعث تحريك كمي مي شوند ، اما تميز كننده ، مرطوب كننده و ضد آفتاب روزانه شما نبايد باعث سوزش ، سوزش يا تحريك ديگر شود.

استفاده از کرم ضد لک و کرم ضد جوش برای درمان اضافه

شاید تعجب کنید اما پس از چند هفته استفاده مداوم از این سه محصول اساسی برای مراقبت پوست ، بسیاری ازالتهابات پوستی شما آرام می شود. اما برخی افراد علاوه بر این سه مرحله که برای پوست های نرمال بسیار جوابگو است نیاز به برخی مراقبت های خاص پوستی دارند.

منظور از مراقبت خاص پوست های دارای آکنه یا لک های پوستی است.

یا محصولاتی که چین و چروک ، خطوط ریز یا آسیب آفتاب را از بین می برد و یا نیاز به یک روشن کننده مانند هیدروکینون یا ویتامین C در مرقبت های پوستی نیاز داشته باشید.

صبر مهم ترین فاکتور درمان های پوستی

مهم ترین نکته ای که در استفاده از محصولات مراقبت پوستی روزانه و درمان لک صورت یا درمان جوش صورت باید به خاطر داشته باشید، صبر است. صبر و استفاده مداوم محصول.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد مرتکب می شوند این است که خیلی راحت تسلیم می شوند. اکثر افراد فکر می کنند که اگر یک بار کرم ضد لک یا کرم ضد جوش را استفاده کنند همه آکنه های صورت و یا لکه های صورت از بین می رود.” اما این طور نیست. دو تا سه ماه زمان لازم دارید.

چه زمانی باید به متخصص پوست مراجعه کرد؟

اگر متوجه شدید که پوست شما نسبت به این محصولات واکنش نشان می دهد و مطمئن نیستید که چرا ، مطمئناً با یک متخصص پوست صحبت کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا آنچه که باعث تحریک پوست شده است را پیدا کنید و محصول مناسب دیگری جایگزین آن کنید.

علاوه بر این همانطور که گفته شد پوست های صورتی که علاوه بر مراقبت های روزانه نیاز به درمان لک و جوش صورت دارند حتما نیاز به مشورت با پزشک متخصص دارند.

داروخانه آنلاین مهتاطب با برخورداری از مشاورین و متخصص زیبایی انواع محصولات مراقبت پوست و کرم های زیبایی از معتبرترین برند ها را به شما عرضه می کند.

با مراجعه به داروخانه آنلاین مهتاطب (https://mahtateb.com) می توانید از خدمات این سایت بهره مند شوید.

منبع:https://virtualdr.ir

انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸

مزایای حفاظ استیل


حفاظ پنجره استیل از بسیاری جهات مفید هستند از جمله اینکه آنها خانه شما را ایمن می کنند و این باعث می شود فرد متجاوز از پنجره وارد خانه شما نشود. این به این دلیل است که این حفاظ ها سخت و قوی هستند، در اینجا مهمترین مزایایی که حفاظ استیل ارائه می دهند وجود دارد:
این حفاظ پنجره ای وزن سبک هستند


استیل یکی از سبکترین فلزات به حساب می آید و با انتخاب نصب حفاظ پنجره استیل ، می توانید مطمئن باشید که حفاظ به دلیل سبک بودن ، به ساختار خانه شما فشار نمی آورد. این می تواند به ویژه برای خانه های ساخته شده از بتن مفید باشد.
حفاظ استیل زنگ نمیزند

حفاظ پنجره آلومینیومی
این واقعیت که استیل در هنگام تماس با آب دچار خوردگی نمی شود باعث شده است حفاظ پنجره آلومینیومی بیشتر و بیشتر مورد توجه صاحبان خانه قرار بگیرند. این باعث می شود این حفاظ بهتر از حفاظ های پنجره های آهنی باشند که هنگام تماس با آب می توانند زنگ بزنند. این واقعیت که آنها ضد گرد و غبار هستند بدان معنی است که حفاظ پنجره آلومینیومی می توانند برای مدت طولانی به شما خدمت کنند.
نصب حفاظ پنجره استیل باعث صرفه جویی اقتصادی می شود.
هزینه نگهداری حفاظ استیل کم است. این امر به این دلیل است که حفاظ پنجرهاستیل برای نگه داشتن آنها نیازی به انجام فرآیندی مانند گالوانیزه ، نقاشی و آبکاری ندارند. از طرف دیگر سایر حفاظ های پنجره فلزی برای جلوگیری از زنگ زدگی و نگهداری نیاز به تعمیر و نگهداری پر هزینه دارند.
.
بنابراین ، اجازه ندهید ظاهر پیشرفته حفاظ پنجرهاستیل شما را به این فکر بیاندازد که این یک سرمایه گذاری با تعمیر و نگهداری بالا است. تنها تعمیر و نگهداری مورد نیاز پنجره های آلومینیومی ، پاک کردن ساده است. این پاک کردن از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا به جلوگیری از تجمع گرد و غبار و گرد و غبار روی آلومینیوم کمک می کند.

جلوگیری از تجمع گرد و غبار و گرد و غبار روی استیل بسیار مهم است زیرا این امر تأثیر منفی بر ظاهراستیل دارد. تعمیر و نگهداری کم و این واقعیت که حفاظ استیل به موقع نیاز به تعمیر ندارند می توانند به شما در صرفه جویی در هزینه زیادی کمک کنند.
این حفاظ ها ضد اتش هستند
آیا می دانید حفاظ پنجره استیل می توانند در برابر آتش سوزی های خانگی معمولی مقاومت کنند؟ این امر به این دلیل است که حفاظ می توانند گرمای 660 درجه سانتیگراد را تحمل کنند. به این معنی که نصب این کوره ها می تواند خانه شما را در برابر آتش سوزی مقاوم کند.
همانطور که مشاهده می کنید ، نصب حفاظ پنجره های استیل از جهات مختلفی مفید است و موردی است که قابل توجه است. با استفاده از حفاظ پنجره ای ، شما قادر خواهید بود کوره هایی از نظر مقرون به صرفه ، مقاوم در برابر زنگ زدگی ، سبک و ضد حریق تهیه کنید.

برای مشاهده مطالب بیشتر در مورد حفاظ استیل اینجا کلیک کنید.

انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸

اشتباهات لینک سازی در سئو


مصنوعی جلوه دادن فرآیند لینک سازی

یکی از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در سئو وب سایت، بک لینک های دریافتی یک سایت است. از منظر گوگل این بک لینک ها باید توسط خود کاربران ایجاد شود نه صاحبان وب سایت. مصنوعی جلوه دادن لینک ها یکی از اشتباهات سئو است. بنابراین برای طبیعی جلوه دادن فرآیند لینک سازی باید بسیار با دقت عمل کرد که در ادامه به چندین مورد اشاره می شود.

یکی از اشتباهاتی که افراد در بهینه سازی سایت خود انجام می دهند این است که در فرآیند لینک سازی بیش از اندازه با انکر تکست دقیق لینک سازی می کنند. در حالت طبیعی ممکن است افراد کمی از کلمه کلیدی برای ارجاع دادن به یک منبع استفاده کنند. معمولا آدرس صفحه و یا دامنه سایت را برای ارجاع دادن استفاده میکنند. استفاده بیش از اندازه از انکرتکست دقیق می تواند منجر به مشکوک شدن گوگل به فرآیند لینک سازی شده و نتیجه آن عدم نتیجه گیری لازم و یا حتی جریمه سایت توسط گوگل است.

مورد بعدی کیفیت سایت های لینک دهنده می باشد. اینکه تمام بک لینک هیا شما از سایت های با اعتبار بالا باشد می تواند گوگل را به شما مشکوک کند. بنابراین علاوه بر لینک گرفت از سایت های با اعتبار بالا از وب سایت های متوسط نیز لینک دریافت کنید.

یکی دیگر از فاکتورهای طبیعی جلوه دادن فرآیند لینک سازی، تقسیم لینک ها بین صفحات مختلف وب سایت است. اینکه درصد بسیار بالایی از لینک های سایت شما به صفحه اصلی وب سایت اشاره کنند، می تواند نشان از مصنوعی بودن لینک سازی شما باشد. بنابراین علاوه بر گرفتن لینک برای صفحه اصلی، برای صفحات داخلی خود نیز لینک سازی انجام دهید.

با رعایت همین چند نکته ساده می توانید فرآیند سئو سایت خود را اصلاح و به مرور زمان شاهد افزایش رتبه سایت خود باشید. برای مطالعه بیشتر در مورد بهینه سازی سایت می توانید به مطالب آموزشی سئو وب وان (webone.co) مراجعه نمایید.

منبع: وان اسکریپت

انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸

اقامت اسپانیا


دریافت اقامت اسپانیا راه زندگی در این کشور زیبا است. سطح تحصیلات، کار و زندگی مناسب در اسپانیا، شرایط مناسبی را برای وارد شدن به این کشور و دریافت اقامت اسپانیا فراهم کرده است. اسپانیا از کشور های غربی اروپاست که عضو منطقه شینگن است بنابرین برای وارد شدن به خاک اسپانیا نیاز به ویزای شینگن دارید. ویزای شینگن اسپانیا مجوز اقامت 90 روزه در این کشور را به شما می دهد و برای اقامت بلند مدت و دائمی نیاز به طی کردن مراحل و شرایط خاصی دارید تا دولت اسپانیا اجازه اقامت بیشتر به شما بدهد. طبق قوانین مهاجرتی اسپانیا افراد خارجی باید برای یک هدف مشخص اقدام به درخواست اخذ اقامت اروپا نمایند. بستگی به هدف شما از اقامت اسپانیا انواع مختلفی از اقامت وجود دارد که شامل اقامت تحصیلی، اقامت کاری اسپانیا، اقامت از طریق ازدواج و به دنیا آوردن فرزند و همچنین اقامت سرمایه گذاری می شود.
انواع اقامت اسپانیا

اقامت اسپانیا بسته به مدت اقامت به سه دسته کوتاه مدت، بلند مدت و دائمی تقسیم می شود. اقامت کوتاه مدت برای سفرهای توریتی و هوایی و یا سفرهای علمی و پزشکی صادر می شود و از طریق اخذ ویزای شینگن برای شما امکان پذیر می شود. مدت زمان اقامت کوتاه مدت اسپانیا حداکثر 90 روز است و بعد از 90 روز باید اسپانیا را ترک کنید و برای ورود مجدد ویزای خود را تمدید و یا دوباره درخواست بدهید. بنابرین اگر قصد مسافرت و یا سفر های کوتاه مدت به اسپانیا را دارید ویزای شینگن اسپانیا برای شما کافی است.
برای اقامت بلند مدت و بیشتر از 90 روز باید طبق هدف اقامت شرایط خود را آماده کنید. هر کدام از انواع اقامت تحصیلی، سرمایه گذاری و کاری و غیره مدارک و الزامات خود را نیاز دارد و در صورت قبول شرایط، دولت اسپانیا مجوز اقامت بلند مدت که زمان آن مشخص است ( مثلا سالیانه یا دو ساله) را به شما می دهد.
اقامت دائم اسپانیا شرایط ویژه ایی دارد و فرد باید یک دوره اقامت چن ساله را در اسپانیا طی کرده باشد و در صورت رعایت همه شرایط و داشتن صلاحیت اقامت دائم تعلق می گیرد. به دنیا آوردن فرزند در اسپانیا و یا ازدواج با یک شهروند اسپانیایی از راه های سریع تر و آسان تر برای در یافت اقامت اسپانیا است. در ادامه شرایط دریافت انواع اقامت اسپانیا را توضیح می دهیم.

اقامت تحصیلی اسپانیا

ویزای تحصیلی اسپانیا برای افرادی لازماست که قصد تخصیل در اسپانیارا دارند و مدت تحصیل آن ها بیشتر از سه ماه طول می کشد. برای انجام تحقیقات و دوره تحصیلی کمتر از سه ماه نیاز به ویزای تحصیلی نیست.
قبل از اینکه برای ویزای تحصیلی درخواست دهید، باید دانشگاه و رشته تحصیلی خود را در یم مرکز آموزشی معتبر در اسپانیا پیدا کنید. پس از آن شما باید تأیید رسمی از دانشکاه یا موسسه آموزشی را که نشان می دهد شما در رشته مورد نظر در اسپانیا پذیرش دریافت کرده ایید و به عنوان محصل تایید شده باشید. بعد از تایید پذیرش رسمی از دانشگاه های اسپانیا باید درخواست ویزای تحصیلی را از سفارت اسپانیا در ایران انجام دهید.
در صورتی که در دانشکاه هاتی اسپانیایی که با زبان اسپانیایی تدریس می کنند قصد پذیرش داشته باشید تسلط به زبان اسپانیایی و داشتن مدرک معتبر dele می تواند کمک زیادی به شما بکند.
انواع اقامت تحصیلی اسپانیا

در هنگام درخواست برای اقامت تحصیلی اسپانیا باید مدت زمان تحصیل شما مشخص باشد تا طیق آن ویزای تحصیلی مورد نیاز برای شما صادر شود ویزای تحصیلی اسپانیا برای اقامت کمتر از سه ماه، اقامت بین سه ماه تا شش ماه و اقامت بیشتر از شش ماه متفاوت است که به توضیح آن می پردازیم.
اقامت تحصیلی کمتر از سه ماه: اگر مدت زمان تحصیل، دوره آموزشی و یا تحقیقی شما کمتر از سه ماه طوی می شکد. با دریافت ویزای شینگن میتوانید به اسپانیا رفته و به تحصیلات بپردازید. فقط در درخواست ویزیا شینگن خود باید ذکر کنید که برای تحصیل قصد سفر به اسپانیا ر دارید و محل دقیق تحصیل شما مشخص باشد.

اقامت تحصیلی در مدت سه تا شش ماه: در صورتی که مدت زمان تحصیل شما تا شش ماه طول می کشد باید ویزای تحصیلی درخواست بدهید که این نوع ویزا، ویزای تحصیلی شش ماهه نامیده می شود. با این نوع ویزا حداکثر شش ماه می توانید در اسپانیا اقامت کنید و اجازه اقامت بیشتر از شش ماه و یا اقامت کاری ندارید.

اقامت تحصیلی بیشتر از شش ماه: برای اققامت تحصیلی بلند مدت بیشتر از شش ماه نیاز به ویزای تحصیلی نوع D دارید و پس از ورود به اسپانیا در مدت 30 روز باید اجازه اقامت دانشجویی اسپانیا برای افراد خارجی ( TIE) را در اسپانیا دریافت کنید.


نحوه دریافت اقامت تحصیلی اسپانیا

پس از پذیرش گرفتن از مراکز آموزشی اسپانیا باید از طریق سفارت اسپانیا در ایران اقدام به دریافت ویزای تحصیلی کنید. مراحل درخواست خود را حتما دو الی سه ماه قبل از تاریخ ورود به اسپانیا شروع کنید. علاوه بر داشتن پاسپورت و مدارک عمومی، به مدارک زیر برای دریافت ویزای تحصیلی نیاز دارید:
جزئیات رشته تحصیلی ، محل تحصیل، نوع تحقیقات مورد انجام و سایر موارد تحصیلی
داشتن بیمه درمانی مخصوص خارجیان که مورد تایید باشد.
سلامت جسمانی و نامه پزشکی که نشان دخد هیچ بیماری واگیردار که نیاز به قرنطینه باشد ندارید.
اثبات کفایت مالی شما به صورتی که توانایی مالی برای پرداخت هزینه های مدت اقامت خود را داشته باشید.
مشخص کردن محل اقامت شما در مدت تحصیل در اسپانیا
مدرک عدم سو پیشینه که نشان دهنده عدم سابقه کیفری باشد.
اگر شما کارت اقامت دانشجویی داشته باشید، می توانید در مدت زمان تحصیل در اسپانیا تا 20 ساعت در هفته کار کنید به صورتی که مشکلی برای تحصیلتان ایجاد نکند. کارفرما باید یک مجوز کار برای شما ترتیب بدهد.

اقامت کاری اسپانیا

اسپانیا فرصت کار کردن به افراد خرجی را تحت شرایط خاصی می دهد. برای اینکه اقامت کاری اسپانیا را داشته باشید نیاز به مجوز کار و ویزای کاری اسپانیا دارید که با توجه به نوع فعالیت و حرفه کاری شما متفاوت است. با توجه به اینکه شما به عنوان کارمند و یا خویش فرما و یا کارگر بخواهید در اسپانیا کار کنید، شرایط اقامت کاری شما متفاوت خواهد بود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
اقامت کارمندی اسپانیا

قبل از اینکه مجوز اقامت کاری را دریافت کنید باید یک کار مشخص در اسپانیا پیدا کرده باشید. پس از اینکه شما یک کار پبدا کردید، کارفرمای شما باید مجوز کار شما را درخواست کند تا شما به صورت قانونی در اسپانیا کار کنید. مجوز کار در صورتی اعطا می شود که در این شغل کمبود نیروی کار وجود داشته باشد و کارفرما اعلام کند که به شما نیاز دارد و نمی تواند جایگزین مناسب تری را در اسپانیا پیدا کند. پس از تأیید مجوز کار، که مجوز اقامت شما نیز می باشد، می توانید از سفارت اسپانیا درخواست ویزا کنید.
اقامت آلمان

اقامت کاری برای گارگران فصلی

افرادی که به صورت فصلی قصد کار در اسپانیا را دارند باید مجوز کار در اسپانیا را داشته باشند که شبیه اقامت کارمندی است با این تفاوت که باید محل اقامت فرد در اسپانیا و توانایی پرداخت هزینه های سفر را داشته باشد. همچنین باید تضمین بدهد که پس از اتمام زمان مشخص شده برای کار، اسپانیا را ترک و به کشور خود بازگردد چون مجوز اقامت به صورت فصلی و موقت است.
اقامت اسپانیا از طریق ازدواج و خانواده

این نوع اقامت به چند صورت میتواند دریافت شود. در یک حالت شما با یک شهروند اسپانیایی ازدواج کنید و پس از آن به عنوان همسر آن فرد درخواست اقامت در اسپانیا را بدهید. علاوه بر ازدواج در صورتی که اعضای درجه یک حانواده مانند پدر و مادر و فرزندان نسبی شما ساکن اسپانیا باشند، می توانید برای ادامه زندگی با خانواده درخواست اقامت اسپانیا را بدهید.
دیدنی های اسپانیا
شرایط دریافت اقامت خانوادگی
داشتن کپی پاسپورت خودتان و اعضای خانواده ساکن اسپانیا
اثبات شهروندی یا اقامت اسپانیا برای اعضای خانواده که قصد ملحق شده به آن ها را دارید
اثبات رابطه فامیلی با سند ازدواج و یا اثبات فرزند و پدر و مادر بودن.
داشتن توانایی مالی برای ساپورت کردن خود و اعضای خانواده
اثبات اینکه اعضای خانواده شما که در اسپانیا زندگی می کنند خانه و جای کافی برای زندگی کردن شما داشته باشند.

شهروندی اسپانیا
شهروندی و اقامت دائم اسپانیا

پس از پنج سال زندگی در اسپانیا، می توانید برای اقامت دائم درخواست کنید و بعد از 10 سال می توانید برای دریافت ملیت و شهروندی اسپانیایی درخواست دهید، در برخی از شرایط معافیت هایی وحود دارد که به فرد اجازه اقامت دائم را در مدت زمان کمتری می دهد. مثلا اگر شما با اسپانیایی یا ازدواج کرده باشید و یا فرزند و پدر و مادر شما هر دو شهروند اسپانیایی باشند، اجازه اقامت دائم در مدت زمان کمتری داده می شود.
با داشتن اقامت دائم اسپانیا این اجازه را دارید که برای مدت طولانی در اسپانیا اقامت داشته باشید اما همچنان پاسپورت و ملیت اصلی کشور خود را حفظ کرده ایید و ورود و خروج شما از اسپانیا باید طبق مجوز و قوانین انجام شود. اما با داشتن شهروندی و ملیت اسپانیا، ملیت و پاسپورت قبلی شما از بین می روند و به عنوان یک اسپانیایی تمامی حقوق شهروندان اتحادیه اروپا را دارید و می توانی د در منطقه شینگن بدون ویزا رفت و آمد کنید.

منبع: http://vakil-visa.com

انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸

9 دلیل برای استفاده از بازاریابی پیامکی در کسب و کار شما


یک روش آسان و ارزان برای تبلیغ، بازاریابی پیامکی (که به عنوان بازاریابی پیامک یا پیامک انبوه نیز شناخته می‌شود) است که همچنان یک بستر بازاریابی سودآور برای مشاغل صرف نظر از اندازه و سرمایه گذاری آنها است؛ از مشاغل کوچک گرفته تا زنجیره‌های خرده فروشی غول پیکر. بازاریابی پیام کوتاه منجر به فروش و درآمد، جذب مشتریان فعلی، کمک به جذب افراد جدید می شود. ابزار استفاده از این روش بازاریابی، پنل اس ام اس است.

اگر قبلا استفاده از پیام کوتاه را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود در نظر نگرفته‌اید، در اینجا دلایلی وجود دارد که باید در تصمیم خود تجدید نظر کنید.

1. تحویل سریع به مخاطبان هدف خود

پیام های متنی در عرض چند ثانیه ارسال و دریافت می‌شوند و یک فرد معمولی احتمال دارد بعد از دریافت آن، یک پیام متنی را در یک فاصله زمانی بسیار کوتاه بررسی کند. تقریبا تمام کاربران موبایل همیشه گوشی خود را همراه دارد و از تماس‌های دریافتی متن های ارسالی به سرعت آگاه می‌شوند، بنابراین استفاده از پیام کوتاه و ارسال پیامک انبوه یک روش تبلیغاتی بسیار سریع و مستقیم می‌باشد.

2. اطلاع‌رسانی فوری

بازاریابی پیامکی

پیام کوتاه پیشنهادات محصول شما را، چه شامل تخفیف و چه تبلیغاتی دیگر، با سرعت بالایی در اختیار مشتریان احتمالی شما قرار می‌دهد. ویژگی اطلاع‌رسانی فوری که توسط دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شود، فرایند ارتباط را تسهیل می‌کند.

3. تحویل پیام دقیق و دقیق

متن پیام می‌بایست دقیق، نکته‌ای و خلاقانه باشد. به کارگیری اصطلاحات طولانی ضروری نیست و در بیشتر موارد ممکن است کسل کننده به نظر برسد و گیرنده پیام تبلیغاتی را نادیده بگیرد. پیام تبلیغاتی می‌بایست واضح و صریح باشد.

4. یک راه مقرون به صرفه برای تبلیغ برند شما

بازاریابی پیامکی

از آنجا که بازاریابی پیامکی مبتنی بر مشتریان هدف است، تضمین می‌کند که شما در حال برقراری ارتباط با مصرف کنندگان بالقوه هستید. این امر شما را قادر می‌سازد تا هزینه‌های تبلیغاتی مرتبط با بازاریابی انبوه را به یک جمعیت عمومی کاهش دهید و هدفمندتر تبلیغات کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار ارزان‌تر از سایر روش‌های سنتی بازاریابی مانند بیلیورد و یا تبلیغات تلویزیونی است.

5. نرخ تحویل بالا

برخلاف ایمیل‌هایی که نرخ باز کردن و خواندن پایین دارند، اکثر پیام های متنی را گیرنده آنها را باز می‌کند. بسته به میزان خلاقیت و جالب بودن پیام شما، احتمال خواندن آن پیام افزایش می یابد. این یک روش بسیار موثر در برقراری ارتباط است.

6. حالت ارتباط مستقیم و قابل اعتماد

ارسال پیشنهادات تبلیغاتی و تخفیف از طریق ایمیل خطر قرار گرفتن در هرزنامه و در نتیجه عدم خواندن را در پی دارد. پیام ارسالی متنی، یک بستر ارتباطی نسبتا مستقیم و قابل اعتماد را به مخاطبان هدف شما ارائه می‌دهد و بنابراین این اطمینان می‌دهد که تلاش‌های بازاریابی شما کاملا در حاشیه قرار نمی‌گیرند.

7. بهبود روابط مشتری

بازاریابی پیام کوتاه به شما یک رویکرد شخصی‌تر در رابطه با ارتباط شما با مشتریان را می‌دهد. این ویژگی که می‌توانید متناسب با نیازهای یک هدف خاص، پیام کوتاه بسازید، به راحتی مشتریان فعلی را وفادار می‌سازد و همچنین مشتریان جدیدی را جذب می‌کند.

8- افزایش ترافیک و فروش

 

هر وقت پیام متنی را به صورت پیشنهادات ویژه، تبلیغات یا حتی تخفیف ارسال می‌کنید، مشتریان ممکن است که این پیشنهادات را به خانواده‌ها و دوستانشان ارسال کنند. با انجام این کار مخاطب هدف شما افزایش می‌یابد و به همین ترتیب باعث ترافیک و فروش می‌شود.

9. آگاه‌سازی مشتریان

بازاریابی پیامکی اطلاعات مربوط به محصول را به شیوه‌ای مطمئن و سریع به مشتریان ارائه می‌دهد، بنابراین آنها را درگیر محصولات جدید و لذت بردن از اطلاعات به روز در کسب و کار خود می‌کنید. این امر نه تنها از طریق تبلیغ برند شما برای تجارت شما مفید است، بلکه مشتری شما را نیز در معرض آگاهی قرار می‌دهد. مشتری آگاه احساس قدرت می‌کند و به احتمال زیاد به مشتری وفادار تبدیل می‌شود.

چگونه می‌توان یک پیام موثر را ایجاد کرد؟

از یک تبریک شخصی استفاده کنید(با نام مشتریان)

رویداد خود را توصیف کنید

آن را کوتاه نگه دارید؛ می‌توانید تمام این کارها را در 160 کاراکتر انجام دهید.

قبل از ارسال پیام از مشتریان خود اجازه بگیرید. به مشتریان بگویید که چگونه می‌توانند از دریافت پیام های بازاریابی بیشتر جلوگیری کنند.

پنل اس ام اس وب وان

یک پنل اس ام اس وب وان با بهره‌مندی از بانک شماره موبایل قدرتمند و امکان تفکیک شماره‌ها بر حسب سن و جنس و صنف شغلی، استان و… را در غالب پنل سازمانی، پنل تبلیغاتی، پنل به شما ارائه می‌دهد.

ویژگی های پنل اس ام اس وب وان:

  • خرید و ثبت‌نام آنلاین
  • بهره‌مندی ازکارشناسان زبده در زمینه آموزش سامانه پیامکی و پشتیبانی
  • 7 روز ضمانت بازگشت وجه بی قید و شرط بعد از ثبت نام
  • کمترین تعرفه ارسال پیامک
  • وارد کردن شمـاره‌های مخاطبین به صورت دستی یا با فایل اکسل
  • امکان وارد کردن شماره به صورت دستی و گروهی، ارسال زمان‌دار، قرعه کشی، پیامک مناسبت، مسابقه، نظرسنجی
  • امکان ارسال به شماره‌هایی که تبلیغاتشان را مسدود کرده‌اند (عبور از بلاک لیست)

منبع: گجت نیوز

انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما