در این وب سایت مطالب جالب علمی، سرگرمی و خبری از سرتاسر وب فارسی منتشر می شود.

محل لوگو

اشتباهات لینک سازی در سئو


مصنوعی جلوه دادن فرآیند لینک سازی

یکی از فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در سئو وب سایت، بک لینک های دریافتی یک سایت است. از منظر گوگل این بک لینک ها باید توسط خود کاربران ایجاد شود نه صاحبان وب سایت. مصنوعی جلوه دادن لینک ها یکی از اشتباهات سئو است. بنابراین برای طبیعی جلوه دادن فرآیند لینک سازی باید بسیار با دقت عمل کرد که در ادامه به چندین مورد اشاره می شود.

یکی از اشتباهاتی که افراد در بهینه سازی سایت خود انجام می دهند این است که در فرآیند لینک سازی بیش از اندازه با انکر تکست دقیق لینک سازی می کنند. در حالت طبیعی ممکن است افراد کمی از کلمه کلیدی برای ارجاع دادن به یک منبع استفاده کنند. معمولا آدرس صفحه و یا دامنه سایت را برای ارجاع دادن استفاده میکنند. استفاده بیش از اندازه از انکرتکست دقیق می تواند منجر به مشکوک شدن گوگل به فرآیند لینک سازی شده و نتیجه آن عدم نتیجه گیری لازم و یا حتی جریمه سایت توسط گوگل است.

مورد بعدی کیفیت سایت های لینک دهنده می باشد. اینکه تمام بک لینک هیا شما از سایت های با اعتبار بالا باشد می تواند گوگل را به شما مشکوک کند. بنابراین علاوه بر لینک گرفت از سایت های با اعتبار بالا از وب سایت های متوسط نیز لینک دریافت کنید.

یکی دیگر از فاکتورهای طبیعی جلوه دادن فرآیند لینک سازی، تقسیم لینک ها بین صفحات مختلف وب سایت است. اینکه درصد بسیار بالایی از لینک های سایت شما به صفحه اصلی وب سایت اشاره کنند، می تواند نشان از مصنوعی بودن لینک سازی شما باشد. بنابراین علاوه بر گرفتن لینک برای صفحه اصلی، برای صفحات داخلی خود نیز لینک سازی انجام دهید.

با رعایت همین چند نکته ساده می توانید فرآیند سئو سایت خود را اصلاح و به مرور زمان شاهد افزایش رتبه سایت خود باشید. برای مطالعه بیشتر در مورد بهینه سازی سایت می توانید به مطالب آموزشی سئو وب وان (webone.co) مراجعه نمایید.

منبع: وان اسکریپت

  انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 58

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما